På allas bloggar

Det var en extremt lång dag igår, men mycket trevlig och motivationen kom faktiskt igång tack vare mina fina vänner. ♥ Ingen idé att jag går genom vilka som vann m.m. då ni vet nog redan detta i nuläget men stort grattis till alla!


Veckorevyns tolkning av "afternoon tea", dvs. endast en massa cupcakes och godis. Jag som britt tyckte det var lite konstigt. Vart var sconesen och trekants-smörgåsarna? :-)


Jenny, Alice, Wille, jag och Tora provade på att spela Nintendo Wii. Här sitter vi och chillar lite efteråt (samt hämtar andan).


De tre blondinerna. Jag körde på en docksöt look på dagen med volanger, pärlor och ros. Mitt fina halsband (som är en klocka) kommer från Cocoo.se


Snygga och urtrevliga Tobias var också där, vi gillade hans kamera som hade ett "brun-filter" så man ser solbränd ut :-p Foto: Tobias


Håret mitt fixades utav en av frisörerna som fanns på plats under eftermiddagen. Vi körde på lite lockar med plattång. Foto: Tora


Efter ett ombyte på Café Operas toalett blev det en åktur i HUMMERlimon!


Josephine, Jenny, Citty och jag och minglar på galan.


Tack Malin som fixade den pördiga limmon! ♥


Svårt att fånga interiören på bild, men det är som ett galet diskotek inuti!


Eleganta damer under HUMMERfärd nr 2 direkt efter galan.

Sedan blev det ingen efterfest för vår del, då vi uppmanades av vakterna att trängas med alla andra och dessutom betala entré. En skam, då vi var ju berättigade att få komma in m.m. utan problem från början. Så det blev hemgång istället och jag crashade hemma hos Jenny. Trampade sedan i en polarbröd-size hundbajs på vägen dit, samt revade upp mina strumpbyxor så jag var en vacker syn verkligen!

Tack Jennygumman för resterande bilder, då min kamera har råkat hamnat i ngn annans bag i limmon).


Massa fina saker i bagen!

Kommentarer
Postat av: Angel

fina bilder

2009-10-18
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Kul att ses en snabbis iallafall!



Kram

Postat av: Jane

Kul att ses gumman och du var JÄTTESÖT både på dagen och kvällen! Kramar!

Postat av: me

tora! <3 <3

2009-10-18
Postat av: emma

Om du inte vill ha Backstreet Boys nya skiva kan du gärna få skänka den till mig :)

2009-10-18
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh! Såå mkt fint ni fick ändå! :)

Roligt att lära känna nya genom bloggen!!

Söt som en docka som vanligt Kelly!



Checka in min beauty

special! :)

Postat av: Erika

Åh, helgrymma bilder!! =)

2009-10-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Tobias

Kul att träffa dig Kelly :D

Postat av: Liinn

Gu va fin du var på bloggawards kelly! Gillar din pälskrage!! Känner igen den från nelly men hittar den inte där längre, var har du köpt den?! :P

Postat av: Denise - en blogg om allt o lite till

Åh va fina bilder! är inte alls avundsjuk! ;D

Hoppas allt är bra me dig? kram!

2009-10-22
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback