En typisk "Kelly"-dag

Som vanligt har jag alldeles för mycket att göra på fritiden att det är svårt att hinna med allt (lyxproblem). Ett lass med klänningar anlände igår, men då jag kom hem sent hann jag inte hämta ut paketet, och då jag ska på AW-fika med en vän och sedan AW-öl med ytterligare en vän kommer jag inte hinna med detta idag heller. Däremellan ska jag dessutom hinna möta upp min systerdotter för överlämning av kläder samt hämta ut biobiljetter till en förhandsvisning jag blivit bjuden på. *hämtar andan*

När jag väl är hemma (sent lär det bli) måste jag styra och planera inför morgondagen som inte direkt kommer bli av det lugnare slaget. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig på afternoon tea-bjudningen, och eftersom jag åker limmo direkt efter goodiebag-utdelningen innebär detta att jag måste byta om till min galaklädsel inne på Café Opera´s toalett. Glamour när den är som bäst, eller? :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Andas kvinna, andas :P

2009-10-16
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: kk

Hej! såg dig på 607:an imorse, ville bara säga att du är super söt och ser verkligen inte ut att vara 28 bast! :)

2009-10-16
Postat av: SNYGGA OANVÄNDA KLÄDER TILL SALU - SJÄLVKLART FRAKTFRITT

sjukt snygga

Postat av: Hanna

Hihi ja jag har med dessa " lyxproblem"! ;)

Postat av: Alexandra

haha alla dessa lyxproblem!

2009-10-17
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Anonym

Allvarligt talat, vad är detta för problem du har? Vad har du att klaga över? Du kan inte ha upplevt mycket i livet... Här sitter jag med mitt liv som håller på att falla samman pga fruktansvärda saker, och du sitter och tycker livet är depp pga det där? Mitt råd till dig är att tänka efter lite.

2009-10-17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback