Updates

(Sent) Ikväll kommer massa inlägg, då jag kommer visa bilder från den underbara bloggfesten, innehållet i de 4 stora goodiebagsen vi fick och den senaste shoppingen jag gjort. Det mer seriösa och personliga inlägget jag nämnt tidigare kommer dock att dröja några dagar ytterligare, men ni behöver inte oroa er att det har hänt något med mig. Jag mår fint, men jag vill hjälpa andra. Ni kommer förstå.

Dessutom kommer jag att dra en vinnare av rosetthalsbandet från Gold Digger + en ny tävling med ett fint pris!

Som ni ser på de senaste bilderna hann jag varken hämta någon kamerabatteri eller färga håret i fredags, så allting är bara stress stress fortfarande då jag vill ha så mycket gjort och jag hatar känslan att vara "efter" i sitt planerade schema. Däremot hämtade jag ut min nya kamera igår och den är verkligen underbar och tar så bra bilder. En bloggerska utan kamera är ju rätt naken, rädd, nervös och exposed! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

ser framemot inläggen

2009-11-30
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med dig idag tjejen:) tänkte lite på dig när jag såg den där, du vet "söt och rosa" hehe, har du sett den? http://karinolofsson.se/2009/november/fetto-vag.html



ha det fint!

kramar!

2009-11-30
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Evelina

Vart har tävlingen om ringarna tagit vägen? :)

2009-11-30
Postat av: Ida

Åh, jag älskar att ha mycket att göra :) Men inte när man hamnar efter dock, då har det blivit för mycket!

Kul med kameran, måste kännas skönt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback