Seriös

Snart (under helgen, eller nästa vecka senast) kommer ett inlägg av den mer seriösa sorten. Jag har alltid haft en "personlig men ej privat"- attityd här och haft bloggen som en "feel-good" blogg för er läsare med endast glada och upplyftande inlägg från delar av mitt liv, men nu känner jag att jag måste använda bloggen till något gott, utifrån något man själv varit med om.

Jag hoppas innerligt att ni kommer stöjda mig i denna fråga och att vi kan besegra denna sorg och kamp många lider av tillsammans. Jag återkommer snart då jag måste ordna med lite förberedelser, tills dess ha ett underbart veckoslut :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, det låter allvarligt.

2009-11-20
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Mari

Det låter bra och intressant!

Trevlig helg!

Kram

2009-11-20
Postat av: Emma

Du är en av mina favorit bloggerskor så jag finns där för dig i våt och torrt

2009-11-20
Postat av: Angie

Det låter bra, kan vara skönt att lätta sitt hjärta och vi läsare finns här för dig ska du veta. Du verkar vara en sån go tjej! Nu har jag börjat läsa din blogg lite för ofta misstänker jag, drömde inatt om att jag träffade dig, haha. Du sa att du skulle flytta. ;)



Tack för en fin blogg!

2009-11-20
Postat av: Maria

Hej kelly! Jag brukar kolla in din blogg då och då :) En av dessa gånger hann jag snappa upp att du gillar rätten med soldiers i namnet. Hehe även fast jag inte kommer ihåg vad det heter, så är det toast som doppas löskokt ägg, som jag menar :) Iaf, tänkte tipsa om ett litet kit innehållandes en form som skär ut en soldat av brödet och äggkopp (är inte säker på det sista), det finns på urban outfitters. Du kanske redan vet om det eller inte alls är intresserad, men tänkte att jag hojtar till för det var dig jag tänkte på när jag såg den! :)

2009-11-20
Postat av: Ellinor

<3

ses snart hjärtat!

2009-11-20
URL: http://sharpen.bogg.se
Postat av: Josefin

Jag ser fram emot att läsa det seriösa inlägget.

Jag har följt din blogg ett bra tag nu och det ska bli intresant att se en annan sida av dig :)



Ha det bra!

2009-11-20
Postat av: Anonym

du har inte bröstcancer va? :S

2009-11-21
Postat av: pauline

läskigt det låter, jag undrar vad det handlar om..

2009-11-21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback