Photoshoot

Vilken dag det varit hittills! Jag och underbara Maria plåtades av en killkompis till mig i Frihamnen ute i kylan och regnet iförd partyklänningar, höga klackar med inslag av massa rosa heliumballonger och en pilbåge. Vilka balla bilder vi fick ihop och det ska bli himla kul att få visa dem senare.

Väntar på lite backstage-kort som Maria tog idag, så visar dem senare så ni får en liten inblick från vår dag. :-)

Nu är jag hemma och ska snart iväg igen då det är Twilight-movienight hemma hos Térese. Tanken var att jag skulle baka "vampyr-cupcakes" men jag kommer dessvärre inte hinna :-( Men det kommer bli supermys iaf!


Precis hemkommen och stelfrusen efter flera timmar i kylan, men superroligt var det!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vill se resultatet :D

Postat av: Mode med Maria

Tack för en festlig dag gumman! Ha så mysigt ikväll så ses vi snart, håller på och mailar bilderna nu förresten ;) puss

Postat av: Emma

Fin du är! Har du håret på där? Jag har beställt och fått hem hår från en sida som heter Rapunzel, äkta hår också, och även små clips som jag nu ska sätta mig och sy fast på tränsarna :) Tänker använda det när man vill vara lite extra het, skitbra ju! ;-) Åh, ja! Jag behöver hjälp att få upp headern, kan du sånt? Jag är helt värdelös :-) Puss gumman!

2009-11-15
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blir spännande att få se bilder :D



Kollade igenom reklambladet från Guldfynd nyss, såg en söt nipperask i form av en ros med kristaller på och kom att tänka på dig ^^

2009-11-15
Postat av: Anonym

Alltså, jag vet gillar man inte en blogg så ska man inte läsa den och jag kommer sluta läsa din också, för jag tycker den blivit så dålig.



Du skriver om olika event du går på och äter, alla är såklart jättebra, men de är inte så kul att läsa om det. Förstår att det känns kul att folk skickar saker till dig och bjuder in dig till saker, men du kan ju lägga ner lite på att skriva om det också, om du nu måste göra det.



Annars består ju bloggen bara av ego bilder på dig. Det har blivit MÅNGA sådana den senaste tiden. Många av dem är dessutom väldigt fjortis, jag förstår ni larvar er och posar framför kameran men det är inte roligt, bara fjantigt. Din blogg var bättre för ett år sedan.

2009-11-15
Postat av: Erika

Åh, det låter ju helkul! Ska bli roligt att få se dem =)

2009-11-15
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska bli spännande att se resultatet!



Jag har skrivit till dig på FB ang. tisdag! Kram!

2009-11-15
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Daniel

Väntar på myspys bilder som vi får beundra!!

Postat av: nicole

söt bild

Postat av: donnasandra

Ser fram emot att se bilderna!! På torsdag kommer jag gå på spelning på KGB där några vänners band ska uppträda. Kan du inte komma dit och ta en drink? Vet inte riktigt tid ännu men det skulle vara kul om du och fler kunde dyka upp för det var ju ett tag sedan. Bandet är toppenbra dessutom! Kram

2009-11-15
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Marina

Jag måste faktiskt hålla med "anonym" i fråga om bloggen. Du skriver bara korta inlägg om alla events du varit på, några suddiga webcam-bilder och i genomsnitt ett inlägg om dagen. Jag kommer inte komma hit i fortsättningen och jag hoppas faktiskt fler följer mig, det finns bra bloggare som uppdaterar ofta och lägger ner tid på sina inlägg. Jag tycker dessa bättre förtjänar att få gå på alla dessa events och få gratisprylar.

2009-11-15
Postat av: Linn

Underbart, ska bli jättekul att se bilderna!

Postat av: Ulrika

Ska bli skoj att se!

2009-11-16
URL: http://colorelle.se
Postat av: Kelly

anonym & Marina: Tråkigt att ni inte tänker följa bloggen längre men smaken är ju som baken. Tyvärr kan jag ej uppdatera bloggen med 100 inlägg om dagen då jag har ett heltidsjobb och ett sjukt aktivt liv. Ang mina "ego-bilder" så har jag ej mer bilder än ngn annan bloggerska (finns betydligt större bloggar som har ego-pics i vartenda inlägg)och "fjortis" är de verkligen inte. Dessutom heter ju bloggen "Kelly Biddle" som handlar om mig o inblickar i mitt liv - då vore det ju lite weird att inte pics på sig själv? :-p

2009-11-16
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Kelly

Ps, kollade nov 2008, ser ingen skillnad :-)

2009-11-16
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback