One more time

Nu ska jag iväg och se New Moon ytterligare en gång, då 2 vänner skulle se den ikväll och eftersom det var länge sedan vi träffades och jag är uppbokad varje dag fram till 1a dec så passar jag på att henka. Dessutom har man ju inget emot att se Edward en gång till :-)

Idag inviger jag dessutom det som låg i mitt rosa paket, en svart dunjacka från d.brand och nu har jag kirrat en i större storlek då en dunjacka inte ska sitta tajt känner jag. Riktigt snygg och framför allt varm, vilket behövs nu då det är så jäkla rått ute. Bilder på den senare!


Kommentarer
Postat av: Angel

ha så kul tjejen

2009-11-22
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Linn

fast så snygg är han ävl inte?? det är väl mer karaktären du gillar i så fall?

Postat av: J

vad hände med det där alvarliga du skulle prata om??

2009-11-22
Postat av: Ida

Hittade en webshop som bara är sååå mycket Kelly! Antar att du redan har sett den, annars måste du kika in. Finns en hel del Roy Kirkham som du gillar :)



http://www.rosorpaallt.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback