More backstage

Har nu fått alla orginalbilder från fotograferingen förra helgen, och jag väntar fortfarande på den officiella bilden som fotografen pillar med i detta nu.

Backstage-kort på mig och Maria i den iskalla kylan, herregud vad vi frös men vi var glada trots det. Vad vi gjorde med pilbågen och ballongerna kommer ni förhoppningsvis se snart, jag har faktiskt alla kort men får inte visa ännu. Lite frustrerande är det då de är så balla, men den som väntar på något gott!


Foton: Christian Gradholdt (oredigerade)


It´s a wrap! Maria, fotografen och min kompis Christian (som ser rätt nöjd ut, haha) och jag, efter ett par hårda och kalla timmar :-)


Barbie-pose! Foto redigerad av mig.
Det var rätt skoj att klä ut sig och vara en legally-blonde docka för en dag. Snacka om att man ser ut som en blond bimbo..haha! Tur att jag snart ska tona håret mörkare :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dina ben ser sååå långa och snygga ut !! LOVE !

2009-11-23
Postat av: Erika

fy vad roligt att göra något sådant här!! =)

2009-11-23
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: zara

Heej!



Super fina bilder! Men jag måste fråga var är din kompis Marias skor ifrån??



Ha det bra!



//



Zara

Postat av: Kelly

Zara: Topshop :-)

2009-11-23
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Niki

Varför ser du alltid så ledsen ut på bilderna aldrig ett leende

Postat av: Linda

Tuff fotografering, snygga ni var :)



Du, de där skorna du har på dig, var de bekväma att gå i? Är ganska säker på att det är samma skor som jag beställt till mitt bröllop nästa år :)

(Friis & co Cirkeline?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback