Fattig miljonär

Innan kalaset på Sturecompagniet tog jag med Ellinor och gick på en bokrelease av "Fattig Miljonär" på mysiga butiken The Grandpa där Fredrik Robertsson tipsar om hur man lyckas med ett leverne som "rik" fast man är fattig. Det fanns även tips om hur man klarar sig med små medel, som t.ex. har man inget läppglans kan man blanda vaselin + rouge. Blåa drinkar serverades, snittar åts och goodiebags delades ut och det var knakfullt med folk.




En annan bok i butiken vi tyckte var rolig. En bok om hur man går tillväga för att garanterat få ligg :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder, men dem blåa drinkarna ser farliga ut :P

2009-11-26
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: kristina

vad hete den där blåa flaskan?

2009-11-26
Postat av: Mikaela

Håller med om att klänningen var jättefin!

Jag funderar också på att testa revlons färgbomb, men på hemsidan står det att den är för färgat hår. Tror du att det funkar även fast jag inte har det?

Postat av: Maria

Mikaela, färgbomben funkar bara på färgat hår, tyvärr.

Den ger näring och lyster till håret så du kan använda den men den ändrar inte din hårfärg.

/Maria

2009-11-26
Postat av: Kelly

Mikaela: Ja, tyvärr stämmer det att funkar endast för färgat hår, vilket är det jag har.

2009-11-26
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback