Ben nr 2

Det andra benet som skulle epileras gick faktiskt mycket bättre, och det tog endast 30 min dvs. halva tiden än det första. Kroppen vande sig väl vid smärtan och lät sig plågas ytterligare. Nu är mina ben babylena och det känns underbart, verkligen värt smärtan!

Ni som undrar varför jag epilerar och inte vaxar för att går snabbare? Om ni har hängt med sen innan så är det nämligen så att jag medverkar i en tävling i samarbete med Philips. Jag och några utvalda bloggare har fått varsin epilator som vi ska blogga om och en utav oss kommer att bli tilldelade ett presentkort värde 10 000 kr på Sturebadet. Hur Philips jury väljer vinnaren får vi helt enkelt se :-)

Ps. För de jag ev. skrämmer så måste jag tillägga att det inte gör lika ont på alla, på Terése (www.sparkibaken.se)  så "kittlades" det bara t.ex. Alla är ju olika med olika hårväxt samt smärttröskel.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har tänkt och köpa mig en epilator, men jag blir lite avskräckt när du säger hur ont det gör :P

Postat av: Anonym

varför ser du Alltid så stel ut på all bilder? När du ler så syns det knappt

2009-05-24
Postat av: Angel

Ässsh Kelly ser la inte stel ut?Orka kommentera och va anonym dessutom.

Hoppas du vinner

2009-05-24
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: isabelle

usch jag skulle aldrig klarat av den smärtan!

men håller på att du vinner :D

Postat av: Olivia

Hoppas att du gillar lasagne, det står på menyn på onsdag :)

2009-05-24
Postat av: Louise

Om det nu är värt smärtan, får jag väl investera i en jag också! Visste inte riktigt om jag vågade men ;)



kika gärna min blogg!

http://larssonlouise.blogg.se





Postat av: michaela

hej hej, jag brukar också epilera benen och tycker lätt att det är helt värt smärtan. går fortare för varje gång också, första gången höll jag på i säkert över en timme, nu går båda benen på 20 minuter + att det inte gör lika ont längre :)

2009-05-24
Postat av: Anonym

Bra blogg hördu! :)

2009-05-24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: mli

Kan man epilera muffen?

2009-05-27
Postat av: Pauline

Får du lena ben av den? jag har en epilator hemma som jag testat men jag slutade för mina ben blev inte alls lena! Blev som små "pluppar" på benen, skit jobbigt.. Kanske denna epilatorn är bättre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback