Linser

Jag har gjort en liten recension av Alltomlinser.se som kan vara bra för er som använder linser. Denna sida fungerar som en "Pricerunner"-sida då man knappar in den sorts linser man vill ha och så presenteras en prisjämförelse bland olika webshops som säljer just dessa man söker. Ett utmärkt sätt att kunna spara några kronor.


Det går att söka på allt från endagslinser till färgade linser bland de kändaste märkena, dock saknas funktionen att kunna söka på endast de linser som finns utan styrka.

Jag som är sugen på att testa färgade linser och förvandla mina ljusblåa ögon till bruna sökte på "färgade linser" och fick fram ett flertal märken med den billigaste högst upp samt länk till dess webshop. Nu ska vi se om jag vågar testa bara! :-)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker det är roligare att variera ögonfärg

;) du kan ju alltid testa o se om du tkr oxå omdet ;D

Postat av: Leah

Prova http://www.fargadelinser.com annars. Bra linser, utbud och service :)

Postat av: Erika

Smart!

2009-03-13
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: elle

Tack för tipset! Nu ska jag testa om mina blå-gröna ögon kan bli helt blå. eller helt gröna. Spännande!

Postat av: Emma

Jag brukar köra på bruna linser ibland när det vankas party. Själv har jag grönbruna. Finns ju dem som är fullt täckande som ska bli bra även över blå ögon. tror jag provat lite av varje. ska kolla i badrumsskåpet vad jag har....

2009-03-13
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: malin

kommentaren har inget med inlägget att göra :P

Du gillar verkligen rosa !! Tummen upp för de !! :D

2009-03-14
Postat av: Natasha Roxy

coolt:) har du testat linserna än?

2009-03-15
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Emilia

färgade linser är jätteroligt, det kan verkligen förändra hela ens look. Jag tycker dock att du borde rådfråga en optiker innan du köper linser, så att du får rätt sort och så :)

2009-03-17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback