Värmeslag

Idag har jag inte alls varit lika pigg och kry som alla andra dagar, att ha varit ute i solen dagarna i ända har slutligen tagit på mig och hälsan. Hela dagen idag har jag haft yrsel och haft enormt ont i huvudet, trots att jag druckit mycket vatten. Solen sken till slut i eftermiddags, men jag skydde den som en vampyr - jag är tillräckligt brun som det är ändå.

Känns skönt att ha bara tagit det lugnt med inga måsten. 2,5 vecka solig semester har jag haft nu och det är lika långt kvar som jag har att se fram emot.

Det är vackert att vara blekfis också, det ska man inte glömma. Men just nu njuter jag faktiskt av brännan :-) Foton tagna av Jane i vintras (mars 2009)

Kommentarer
Postat av: christin

Den här värmen och lite jobbig faktiskt. Man skulle ha air condition inomhus :) Kram kram

Postat av: Angel

vilka fina bilder,njtu av semestern

2009-07-01
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sussie

Salt? En påse chips på stranden är helt rätt! Härligt att vara ledig nu - tror det kommer börja regna lagom till min semester börjar!

Postat av: Alexandra

fina bilder :)

2009-07-01
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Josefine

Vilken underbar semester med underbart väder :)

Postat av: Terese Alvén

Jag tycker också att det brukar vara så på semestern. Efter ett tag så VILL man faktiskt vara lite inomhus. Dagen efter brukar man åter längta ut till solen igen. :-)

2009-07-02
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: Jane

Du är vacker med och utan bränna sötis! :) När har du semester? Ska du vara kvar i stan något? Isf kanske vi kan ge oss på lite sommarbilder också?! :) Kram!

Postat av: Jane

PS. Och ja, klänningen i NYC var från Forever 21. :) Kollar inte den mailen särskilt ofta, men såg ditt svar igår! :)

Postat av: Jane

Ursäkta den tillfälliga(?) sinnesförvirringen! Jag läste ditt inlägg lite för snabbt och nu vet jag ju när du har semester.. Men frågan återstår - är du kvar i stan resten av tiden? Jag går inte på semester förrän v 29 (dvs jobbar nästa vecka också), men vi kanske kan ses något då?!

Postat av: DenDarLinda

Hej Kelly!



Alltid lika fin som vanligt! Vad hände med bloppisen? Har du lagt upp något kul? kram, Linda

Postat av: Josiee

hur vacker är du inte då? GOSH :) längtar tills när du kommer hit gumman!

Postat av: Anna - en blogg om förändring

skönt att du säger att det är fint att vara blekfis också ;) då jag helt saknar pigment. haha :)

2009-07-02
URL: http://bunnymate.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej! Vilken fin blogg du har!

Det här kanske är nåt för dej? Jag har traskat runt med leopardmönster i mina gladiatorsandaler idag...hihi..Så fina, så bra! Nu ska de tvättas så de är fina till nästa gång :)

www.sosilly.se/

2009-07-02
Postat av: Ullis

Hejsan. Är nästan säker på att jag såg en bild på dig i min nya Chic-tidning som damp ner idag. Du satt och blev klippt. Väldigt likt dig iallafall.../Ullis

2009-07-02
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: roxanna - kamp efter cancern

ibland är det fint med :)

Postat av: I

Woow! Vad fin den där bilden är där du lutar dig bakåt, eller vad man ska säga... :O Du är ju skiitfin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback