Gröna Lund

Vilken rolig dag det var igår, men däremot tänker jag aldrig gå till Grönan på en lördag. Köerna till varje attraktion var 45 min -1 tim långa och det var inte många åk man hann med under dagen, men däremot åkte jag allting från Tilt till Insane (som var sjukt rolig) och under de två sista timmarna innan stängning (midnatt) så var köerna mindre så man fick valuta för åkbandet iaf.




Underbara Jane och hennes jättetrevliga vän Annika.


Min babe Charlotte var också där! Här kan ni se en liten film på oss! (då vi trodde ett kort skulle tas).


Rose Converse, modellen med platt sula. Love them!


Sommarkrysset med Måns Zelmerlöv, Roger Pontare, Poodles, Carolina Gynning mfl. var i full gång.


Glass i stora lass!


Min sötnos Elenore var också där! Skulle hon vara i mitt hemland så skulle inte hennes fingerpose gillas :-)


Då och då kom ett litet regnmoln, men det kom endast några få droppar.


Fritt faaaaaaaaaaaaall! Och jag är stencool 80 meter upp i luften.


Min kompis Christian och jag försöker oss på en pose i berg-o-dal banan.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Härlig dag!!

Postat av: Maria

usch, jag är vansinnigt rädd för fritt fall, berg-o-dal banor o.s.v, får nästan ångest bara av att se bilderna, haha :D

Postat av: Rebecka

Ser kul ut! Har tyvärr aldrig varit på grönan måste jag erkänna :(



Kolla in när Chris Brown ber om ursäkt angående misshandeln på Rihanna:

http://yesterdayslie.blogg.se/2009/july/chris-brown-ber-om-ursakt.html

Postat av: Jane

Annika och jag tackar alla inblandade för en superhärlig kväll! :)

Postat av: Soffi

Ponter Rogare?? Whaat?

2009-07-26
Postat av: Camilla

Jag var också där igår. Och vilket väder vi hade. =)

2009-07-26
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Elenore

I know! Up yours...he he...

2009-07-27
URL: http://Www.ladyboo.com
Postat av: Anonym

Haha, era poser e lite "i munnen, baby". ;)



Ledsen att jag inte hörde av mig igår - sov i 180. Som vanligt...



Puss

2009-07-27
Postat av: Anonym

Det var från mig det där alltså... kommentarsfältet e skumt :P //Wille

2009-07-27
Postat av: madde

Min familj lyckades pricka in Nickelodeon-dagen sist vi va på Grönan.. jättekul.. not :/ 10.000 fjortisar, några tusen barnfamiljer och vi (jag med 3mån bebis + min familj + mormor).

Postat av: Denise - en blogg om allt o lite till

Såg ut som en lyckad kväll med härliga bilder :D

2009-07-29
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback