Silky smooth

Något jag verkligen uppskattar sen man började blogga är alla roliga tester man får göra. Här har jag fått prova på nya Gillette Venus Embrace rakhyvel och rakskummet Satin Care Avocado Twist.

Rakhyveln har hela 5 blad och garanterar silkeslen hud med endast ett drag på varje ställe. En gelstrip finns även på och en showerpod med sugproppar att hänga upp den med i duschen och även förvara refillpaket i. Rakskummet som gör hela rakningen följsammare doftar verkligen ljuvligt av aloe vera, jasmin och apelsinblomma och innehåller även avokadoolja.

Rakhyvel + en refill + showerpod ligger på ca 143 kr och rakskummet 45 kr och ska finnas i butiker redan nu i januari.

Mitt betyg blir högt, då den gör som den utlovar och gör rakningen till en enkel match och dessutom doftar man gott efteråt.







Kommentarer
Postat av: Erika

Hur kommer det sig att du får prova så många saker? Vem e de du får proverna ifrån och hur har du lyckats med det liksom? nyfiken

Postat av: KELLY SVARAR:

Erika: I och med att min blogg har blivit så stor så har företag hört av sig till mig. Sen finns det även fall då jag får pressutskick via mail från pr-byråer och ibland om jag ser ngt intressant så mailar jag dem tillbaka ifall de är intresseade ifall om testar (som i detta fall med Gillette) :-)

2009-01-18
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Malin

Den köpte jag i USA i oktober och den är såå bra. Fast fick en anna bättre förpackningen son inkluderade body lotions mm.. :D



// M

2009-01-18
URL: http://mananis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Ohhh det raklöddret skulle jag vilja prova :D

2009-01-18
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tipset :)

Postat av: Anne

Den låter väldigt bra. Någonting som jag skulle kunna behöva :)

Postat av: Maria

Kanske skulle investera i en sån :)

Postat av: Victoria

Den kanske man skulle prova!

Postat av: Bim HD

ler

Synd man inte är storbloggare och kunde få testa olika produkter ibland. Vore något det :D Min gamla Venus sjunger verkligen på sista versen... jisses, den måste ha hängt med sedan, hm... Nä, vi skippar tanken ;)

Må så grankott...

Postat av: linda

Det får bli att köpa en sån där när man landar i Sverige igen! :)

2009-01-18
URL: http://llindhlm.blogg.se/
Postat av: Ella

Åh, en sån där har jag med! Älskar den, jättebra grejer! :)

Nice blogg förresten!!! :)

Postat av: caroline

lät faktiskt helt okej! får nog testa

2009-01-18
URL: http://hellobaby.blogg.se/
Postat av: Åsa Bys

Hej där. Sockersöt blogg du har. Man skulle vilja äta upp den om det gick. Men alltid kul att få tips om saker som "riktiga" människor har provat och tycker är bra. Slipper man prova allt själv. It´s a win, win. Lycka till med bloggen! //Åsa

2009-01-18
URL: http://brandtjej.blogg.se/
Postat av: Martina

hmm... låter intressant... :-P ständigt detta problem med hår på oönskade platser... Men jag ska testa, tack för tipset!



du kan väl kolla in min blogg också? om du vill... skulle bli glad för en kommentar! puss

Postat av: Ellinor

haha sådant börjar jag fundera på i maj sådär;)

2009-01-19
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: jaa!

Vilken underbar blogg!



pappamedbarn.blogg.se



2009-01-20
Postat av: Ullis

Ska definitivt skaffa en sån, jag är redan helt såld på Venus. Du har föresten en väldigt trevlig blogg, det är alltid lika roligt att titta in och läsa. Keep up the good work :)

Postat av: veronica

Jaha, finns det yttligare en ny variant, är precis på väg att köpa mig en ny, kanske borde pröva denna då =) Du har så söta grejer på din blogg, blir impad av att du hittar så mtcket gulligt. Kanske ja med skulle göra om jag inte bodde så dött till. Får gärna tipsa om någon bra internet sida med söta små ting som är lite mer annorlunda från butiker på stan :P (östersund/sundsvall) Kram Veronica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback