Oh no...


Det blir ett frisörbesök istället för toningen jag köpte häromdagen. Testade en hårslinga på mina extensions nyss och håret skiftar i en lila/rosa/röd nyans och jag vägrar att riskera att förstöra resten av mitt hår. Toningen har visserligen fungerat på andra, men jag har även blivit varnad av några stycken om detta med de konstiga skiftningarna.

Toningen kommer från Revlon och heter 931 Light Beige. Om det är någon annan som använder denna och tycker den är bra för ert hår, så kan ni maila [email protected] så skänker jag bort min.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ojdå! Det där ser ju inte riktigt ut som det ska.

2009-12-06
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Becka

Hej! Vart har du köpt dina extensions?? :) Kram

Postat av: Kelly

Becka: Taj Mahal på drottninggatan i sthlm.

2009-12-06
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Micaela

Vad skönt att du tog åt dig av det jag skrev och inte slängde i toningen i ditt hår. Det är ju så hemskt att få lila och konstiga skiftningar i håret. Emma är ju kanonfin i sitt hår, men det är inte värt att riskera hela sitt hår om det inte blir lika bra på oss andra hehe. Skönt att det blev ett frisörbesök istället =) Kramar Micaela

2009-12-07
Postat av: Emma Rocksberg

Åh nej vad synd att det inte fungerade gumman! Mitt löshår var inte riktigt lika ljust som ditt men mitt var väldigt gult och det gick bort med toningen. Gå till en frisör ist så vet dem exakt hur dem ska blanda ihop en fin toning till dig :-) Är nyfiken på att se dig i en lite mörkare blond, du kommer passa jättebra i det! Puss!

2009-12-07
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Sara

Som många andra har sagt så är det INTE en toning som ska sitta i 20 minuter. Den fräschar endast upp färgen och ska sitta i MAX tre minuter. Tur att du testade innan! /Frisör

2009-12-07
Postat av: Kelly

Sara: Den satt endast i 3 min och blev sådär :-)

2009-12-07
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Sara

Alltså, fan vad skumt. Gjorde den där (fast i mitt egna hår) och det blev typ orange-orange, skitjobbigt! Borde nästan reklamena den :/

Postat av: Maja

Hej Kelly! Ligger hemma och är sjuk.. kollade på din blogg (gör det iofs varje dag).. och tänkte tipsa om min toning som blir mkt snygg. Schwarzkopf toning (röd förpackning) i skandinavisk blond =) mkt bra !!



kraaam

2009-12-08
Postat av: Hanna

Gud vilken tur att du testade på en slinga!

2009-12-08
URL: http://hannakallstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback