Make up

Klantarsle som jag är tappade jag häromdagen bort hela min necessär med ALLT mitt smink. Trots att jag köpte bl.a vissa budget-substitut från H&M för mitt gamla smink så blev det inte direkt billigt, men som kassörskan sade "nu har du åtminstone nytt och fräscht smink".


Necessär, H&M
Fickspegel, H&M
Rouge (Rose Tan), Isadora
Läppglans/plumper (Sheer Pink), Sally Hansen (från en goodiebag)
Mineralfoundation (Creamy Beige N3), L´oreal
Ögonskugga (Cocoa Bay), H&M
Pensel, H&M
Rougeborste, H&M
Concealer (Touche Éclat radiant touch), YSL
Eyeliner, H&M
Läpplans (Water Lily), H&M
Mascara (False lash effect), Max Factor

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

jag älskar också den där mascaran. tycker den är grymt bra!! lite dioraktig.

2010-01-02
URL: http://traningsgladje.se
Postat av: Emelie

Är "False Effect" mascaran bra? Funderar på att köpa den, men är lite kräsen med mascaror, har svårt att hitta bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback