Annandag-fynd!

Som de flesta andra idag var jag en runda på stan, och det blev några rea-godbitar.


Snygg sjal från GT för en 50-lapp. Blev även en tunn cardigan.



De snyggaste bootsen jag nog haft i min ägo, från Nilson. De blir bara snyggare med tiden dessutom och jag har faktiskt använt dem idag redan. Ord. 1800 kr men nedsatta 30%. Höjden är även perfekt, då de går precis till knäskålen på mig (overknee för en kortare tjej).


Blus från ZARA, ful på galgen men hur fin som helst på, då den har knyt i midjan bak.


Partyklackar från ZARA, 399 kr på rea :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Sjukt snygga stövlar!

2009-12-26
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina stövlar!

Vilken Nilsson affär köpte du dom på?



Kram!

2009-12-26
Postat av: Nathalie

Fanns det många par kvar av Zara-klackarna??

Postat av: Magda

Hej!



God fortsättning! Fantastiskt snygga stövlar. Skulle du kunna tänka dig att skriva ut artikelnumret om du har det (brukar stå på kartongen)då jag planerar att ringa runt och se om de har min storlek i min stad. Vore mkt tacksam för detta!



Tack för mysig blogg!!



Mvh Magda

2009-12-27
Postat av: Viktoria

Åh så mycket fint! Det bevisar ju verkligen att man kan hitta en och annan godbit!

Postat av: stephie

sjukt snygga. lite acne pistol inspirerat!

Postat av: Denise - personlig blogg om mode o vardagen

Åh älskade partyskorna!"

2009-12-27
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

åh vad stövlarna var underbara! Fanns dom i svart oxå? Vill ha!

kram kram

2009-12-27
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Alice

Hej! Du är ju medlem på gratis kläder. Jag undrar om du skulle kunna förklara hur man gör för att få poäng. Jag fattar ingenting :S



Jätte bra blogg!

Postat av: Christina

Hihihi,bought same Heels some days ago;)

Lovely blog:)

Postat av: Kelly

Oj, nu såg jag era frågor.



Bootsen köptes i Nilsonaffären på Drottninggatan, tyvärr har jag inte kvar kartongen med artikelnr m.m.



Jag är inte medlem i gratiskläder längre.



Det fanns massvis med Zara-klackar då jag shoppade mina :-)



2010-01-04
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback