3e advent, Lucia och julmarknad på Skansen

Vilken mysig dag det var igår! Det åts brända mandlar, dracks glögg och dansades kring granen tillsammans med kära vänner och min mamma som joinade oss. Julstämningen är numera på topp - just bring xmas on!



Ett dansvarv runt granen blev det till live-musik!


Min vackra mamma (fyller 60 år nästa sommar, svårt att tro!) och jag som Lucia utan hals.




Fläskpannkakor, det gick hett till.



Självklart hälsade vi på djuren också.





Efteråt blev det fortsatt hemmamys hemma hos min vän C.

...där vi åt dip...


...och garvade över hennes vackra julstjärna.


Kommentarer
Postat av: Cathriin

En julmarknad utan rostade mandlar är ingen julmarknad :D

Postat av: Erika

Vilka underbara bilder =)

2009-12-14
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: BELLYBUS <3

Helmysigt! :)

2009-12-14
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Karin på Skansen

Vilka vackra bilder! Du lyckas verkligen visa hur mysigt vi har det på Skansen på julmarknaderna! Nu hoppas vi bara att snön får ligga kvar så att den fjärde och sista marknaden för i år blir extra julig.



Bästa hälsningar från ett snöigt Skansen,



Karin - webbredaktör

2009-12-15
Postat av: Linda

Så fina bilder! :)



Och du måste skoja, 60 år? :o Hälsa din mamma att hon ser inte en dag äldre ut än 30 :)

Hoppas jag ser ut så när är 60, då blir jag glad :D



Ha en bra helg! =)

2009-12-18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback