Utförsäljningar

Idag var jag på Gärdets outletbutik och tog flera fina bilder på sortimentet, men då min minneskortläsare strejkar så blir det tyvärr inga kort jag kan visa upp. Har suttit i flera timmar och trixat, men inget hjälper.

2a läsaren i rad som går sönder på kort tid, så är det när man använder den varenda dag förmodar jag *suck* Så jag får tyvärr visa upp ett par kassa bilder jag tagit med mobilen på de saker jag kom hem med. Dessutom fungerar inte mitt Picasa av någon anledning, så all teknik är emot mig! :-(

Känns pinsamt att lägga upp så kassa bilder, men vad göra?



Ett par rosa gummistövlar från Tretorn och en turkos sommarväska med Pucci-inspirerat satintyg från Friis Company blev mina fynd. Här kan ni se vad Olivia köpte dessutom.

Priser: Alla skor och väskor 200 kr alt. 3 saker för 500 kr. Barnskor från Pippi Långstrump, 1 par 150 kr, 3 par 400 kr.
Adress: Öregrundsgatan 3, T-bana Gärdet, uppgång Värtan (Snett mittemot Friskis & Svettis på Tegeluddsvägen).
Öppettider: 1 april kl. 10-19, 2-3 april kl 10-18, 4 april kl. 11-16

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

Postat av: Erika

Åh, vad tråkigt...

2009-04-01
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: domi

Hej!

Har butiken en hemsida? Är det bara vissa som får inbjudan till outletbutiken?

2009-04-01
Postat av: KELLY SVARAR

domi: Alla kan gå! :-)

2009-04-01
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback