Nackspärr

Det har inte blivit mycket aktivitet alls idag då jag legat sängbunden med en hemsk nackspärr jag fick i förmiddags. Jag har aldrig varit med om en sån här smärta i hela mitt liv och nacken har låst sig på ett sätt att jag får hemska kramper så fort jag rör mig och skriker ut i smärta. Det är ingen nerv som är i kläm iaf, utan jag har fått en svår sträckning tydligen.

Nu är jag så svag att jag börjar istället gråta så fort kramperna kommer, men hjälp är nu på väg då jag ska tas hand om. Har t.ex inte kunnat äta på hela dagen pga detta, då jag inte har kunnat röra mig. Kul att man har missat hela denna underbara, varma och soliga dag  dessutom, men vad göra?

Ps. Gillar ni mina nya profilbild? *haha*

Kommentarer
Postat av: Angel

haha profilbilden äger.

2009-04-10
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: caroline

haha naaw vad gulligt gjort med bilden:) har du gjort den själv?

Postat av: Jenny

Du ser ut som en playboybunny på bilden med öron

2009-04-10
Postat av: Sara

Vet hur det känns, hoppas det går över snart :)

2009-04-10
Postat av: AMANDA FALK

aj då, va jobbigt.. tråkigt att du missat en sån fin dag, menmen, hoppas det blir bättre!

profil bilden är super härlig! Glad Påsk :D

Ha en mysig långfredag-kväll!

Postat av: Alexandra

så mycket fint!



hoppas det blir bättre :)

2009-04-10
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: joa

hej! när det händer mig så brukar jag duscha jätte varmt och länge på stället det berör, smörja in med "hot&cold" eller annat linnement,sedan gå och sova. det brukar iaf bli mycket bättre.. lycka till om det inte redan har blivit bättre..



2009-04-11
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: Bea

Kikar in här mitt i natten. Jag sökte desperat runt efter "nackspärr" av olika slag. Jag har så ont så jag håller på att gå under...kan inte sova, vill bara gråta av smärtan så jag känner verkligen igen mig i det du skriver.



Jag har haft värken i mer än en vecka nu, men konstigt nog har jag inte haft någon smärta på ett och ett halvt dygn....och så var jag på vinprovning tidigare i kväll och så sade det bara "PANG" så var det tillbaka igen. Vet inte vad jag ska tro.



Jag ska lyda "Joa"s råd här ovanför och duscha och smörja in lite "Zon" sedan ska jag försöka sova på något sätt.



Tack för att jag kunde kika in här och "nalla" lite tips av dig. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback