Kommer inte på någon titel...

Efter att ha blivit avsläppta i city i lördags, så hängde jag med Olivia en liten stund till H&M och sedan Gina tricot där det blev ett köp utav den svarta kjolen som jag har likadant i rosa. Här sitter jag med uppsatt hår i en knut och osminkad i väntan på sällskapet som befann sig i provrummet. Sedan var det raka vägen hem, då jag var sjukt trött och dessutom bröt min jobbiga förkylning ut åter igen under hemfärden.




MItt "vill ha" kollage från Gina tricot, 3 plagg är iaf köpta. Boyfriendjeansen såg inte kloka ut på mig och rosväskan undrar jag hur pass användbar den egentligen är. Söt är den, men lite too much - även jag har mina limits! :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättesöta kläder du hade! :)

Postat av: Sanna

Hoppas mailet kom fram. Skickade en bild till Emily också men hon hade inte fått den. Du kan ju hojta till om den inte kommer fram så skickar jag den igen. Kan hända att den var lite för tung för att fara genom internetrymden.

Postat av: Rastapopoulos

Härligt med lite shopping

Postat av: Charissa

I <3 kjolarna och rosvaskan, vad fick du betala for dem?

2009-04-27
URL: http://charissa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också den rosa kjolen min lilla tvilling :-) och den sitter så tusans snyggt! Är också sugen på den svarta... Och du, rosväskan till något enkelt svart och tuffa klackar, typ dina "Balmain" kan bli riktigt bra. Kram o god natt!

2009-04-27
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jätte söta kläder verkligen :D Och din blogg har verkligen en super söt design :)

Postat av: Bea

Synd att du inte hittade det blommiga linnet, jag har det och jag älskar det! :) fin blogg

Postat av: Angel

vilka härliga fynd

2009-04-28
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Tack för en underbar blogg! men du blir lite orolig...du ser jättesmal ut på den bilden..äter du ordetnligt eller bantar du, har nog aldrig sett dig så smal och ändå har ja följt din blogg väldigt länge, vad väger du? du behöver inte svara men du ska veta att de enda jag är ute efter är att jag bryr mig om dig! bamsekramar från mig<3

2009-04-28
Postat av: Nina

Jag har den svarta kjolen och rosväskan i svart. jag gillar dom verkligen! Rosväskan kan du ha nästan jämt, både vill vardags och fest:)

Postat av: KRYA PÅ DIG KELLY

Det där linnet "Ej funnen" såg jag på götgatans ginatricot, på nedre våningen. BLÄDDRA NOGA SÅ SER DU DEN :) Puss

2009-04-28
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Lisa

linnet var ju jättefint !

Postat av: jennie lundgren

Hej=) Jag har rosväskan i svart och den rosa är precis lika fin, man kan ha den till allt. Den piffar upp varje outfit=) Linnet finns på ginas hemsida där du kan beställa hem den=) Du får den efter 2-3 arbetsdagar. Kan det bli bättre?! Tack för en bra blogg=) Kram på dig

2009-04-28
URL: http://jenssa.blogg.se/
Postat av: jennie lundgren

Hej=) Jag har rosväskan i svart och den rosa är precis lika fin, man kan ha den till allt. Den piffar upp varje outfit=) Linnet finns på ginas hemsida där du kan beställa hem den=) Du får den efter 2-3 arbetsdagar. Kan det bli bättre?! Tack för en bra blogg=) Kram på dig

2009-04-28
URL: http://jenssa.blogg.se/
Postat av: Nancy

Jättefin väska,



Var är den ifrån?? Har letat efter en sån















Postat av: c

linnet finns på stinsen!!!

2009-04-29
Postat av: c

linnet finns på stinsen!!!

2009-04-29
Postat av: Sarah-Daniella

har också letat efter linnet, hittar det inte någonstans >.< säg till om du hittar det ! haha !

2009-05-06
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback