Följ med på bloggparty!


Nu på lördag ska jag bege mig ner till Norrköping på en storslagen bloggfest med drinkar, tävlingar, middag, goodiebags, modevisning och mingel m.m.

10 st plaster finns kvar och dessa lottar jag ut! För er som är intresserade, skriv en kommentar under detta inlägg :-) Tänk på att detta gäller endast inbjudan, resan dit m.m. får ni ordna själva :-) Här kan ni se vilka grymma bloggerskor som kommer vara där!

Nu har vinnarna av bloggparty-tävlingen i Norrköping blivit meddelade av arrangörerna. Stort grattis och vi ses där! :-)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vill med å syyypa och dansa schlagers.



Låt mej vinna!

Postat av: Anna

Åh vad roligt. Jag vill jättegärna vinna en plats :) Har aldrig varit på någon bloggfest förut... :)

2009-04-21
URL: http://annakatarina.se
Postat av: Sanna

Jag skulle vara jätteintresserad :) Såna här bloggfester hålls annars oftast i Stockholm är liknande, och det är så långt dit, för mig som bor i Motala. Norrköping är det ju hyfsat nära till :) Skulle vara superkul att få den här chansen =) Verkar så himla kul... drinkar, middag, modevisning, goodiebag och SPECIELLT mingel! =)

Postat av: Mari

Hej Kelly!

Jag vet någon som skulle uppskatta att få följa med,

Josefine!

Ha det så bra!

kram kram

2009-04-21
Postat av: Sandra!

Åååh vilken trevlig tväling! Jag är jätte gärna med o tävlar! =)

2009-04-21
URL: http://misssandi.blogg.se/
Postat av: Caroline Erlin

Synd att det var 18års gräns på det

Postat av: Elin

Jag skulle gärna vilja ha en plats! :)

2009-04-21
Postat av: Kim Krog

Oooo jag skulle så gärna skulle var gryymt kul! Bor dessutom så nära Norrköping så denna är perfeekt för mig! :)

2009-04-21
Postat av: Linn

Vad kul! Jag ska också dit, så då ses vi nog där :)

Väldigt söt blogg du har förresten!

Postat av: Anonym

Jag vill så gärna komma!!

Passar ju utmärkt att den är i Norrköping när jag själv bor där!! =)

2009-04-21
URL: http://jenga.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snälla kan inte jag få en biljett?

Jag är nyinflyttad i norrköping o skulle behöva komma ut o skaffa lite vänner? =)

SNälla rara?

2009-04-21
Postat av: Katarina

Woho, jag är intresserad ^^

Postat av: Liuza

Oh, jag har aldrig varit på ett bloggparty. Det skulle bli en upplevelse for sure :)

2009-04-21
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snälla, kan inte jag få 2 biljetter dit?

Jag bor själv i Norrköping o har aldrig i mitt liv fått en godiebag. Blir ju en aning avis när ni stora bloggerskor visar upp vad ni fått :)

SÅ SNÄLLA RARA?

2009-04-21
URL: http://jenga.blogg.se/
Postat av: magda

åhhh jag som till och med bor i norrköping :) det vore en ära för mig att få gå på den och vem vet kanske kan jag visa lite trevliga ställen för dig här i norrköping :) t.ex. har dom underbar glass på halvars eller varför inte passa på att ta en promenad vid våran vackra ström :) ha en bra dag!

Postat av: Melissa

Vilken upplevelse.. Det vore roligt..

2009-04-21
Postat av: sanna

oh jag vill gärna vinna en biljett:) bor lite utanför norrköping men har bott där förut. Vore jätte kul med en bloggfest, har aldrig varit på en sådan förut.

2009-04-21
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: petra

Hej! äntligen en stor bloggfest i norrköping så som jag har längtat oftas brukar dessa bloggfester äga rum i sthlm. Norrköping är en underbar stad men tyvärr så händer det inte så mycket roligt men nu skulle detta passa perfekt att få fira in 20 gradiga värmen som ska komma in till helgen=) Även att få träffa alla bloggare=) Hoppas vi ses



Kram kram

2009-04-22
Postat av: Ulrika

Hej, Kelly!

Jag ska vara modell på bloggfesten, och skulle hemskt gärna vilja bjuda med min kompis! Vi har tappat kontakten, men bestämt oss för att försöka få tillbaka den fina kontakt vi hade innan. Därför skulle jag hemskt gärna vilja överraska henne med en biljett!

Vi ses där!

Kram, Ulrika

2009-04-22
Postat av: Ulrika

Hej Kelly!

Jag ska faktiskt själv vara modell på bloggfesten :). Nu är det så, att min allra bästa kompis och jag på senare tid kommit ifrån varandra, och levt våra egna liv. Vi har dock bestämt oss för att ge det en chans till, och försöka få tillbaka den fina vänskap som vi hade innan! Därför skulle jag hemskt gärna vilja ge henne en biljett till bloggfesten, så att vi kan festa loss och ha roligt tillsammans igen!

Vi ses där!

Kram, Ulrika

2009-04-22
Postat av: Jenny

Det skulle betyda väldigt mycket för mig om jag kunde få vinna 2 biljetter, så kan jag ta med mig min syster o ha det kul :)

Bor här i Norrköping.

Kan vi köra en förfest här med sing star o goda drinkar !!



2009-04-22
URL: http://jenga.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det vore grymt kul om man vann den där tävlingen! :D

Postat av: Mia

Oooh, Norrköping? Im in :)

2009-04-22
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: annika lettersson

vad underbart , det skulle vara om jag skulle få vara där en hel kväll , se sina egna favorit bloggare ( som du förstår är du en av dem. Dansa , kanske våga prata med någon av er , slå stort på med klänning och sina favorit pumps och ha en underbar kväll. Och som en klick på moset bor jag ju själv i den härliga staden !

2009-04-22
Postat av: Sandra

Kul men jag tackar nej och låter någon annan få åka dit i stället, någon som verkligen vill :)

2009-04-23
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

jag och min kompis har precis börjat att blogga och skulle uppskatta verkligen att få åka med! Skulle vara så häftigt att få träffa alla stora och få tips och inspiration!

2009-04-23
URL: http://annajung.blogg.se/
Postat av: Elin Lovisa

Hej!

Jag har bott i Norrköping sen i september. Känner tyvärr inga här förutom min sambo. Vore trevligt att komma ut och träffa lite folk! :-)

Gillar att både läsa och skriva blogg, så känns det iaf som att man känner någon!



/Elin

2009-04-23
Postat av: Sofie

Resan ner?!

Får man inte vara med i tävlingen om man bor längre söderut än norrköping..

Postat av: Sofy

Jag vill följa! Dessutom har jag redan en garanterad (typ!) plats i janes gröna Geckobil! ;) Den far sällan över Sverige utan att jag är med (om nu inte jane far i jobbet förstås) Hitills har Geckon tagit mig till Vansbro, Mora, Lidingö, runt i Åre och ja... säkert mer ställen jag inte minns. Tycker Norrköping med er kan bli nästa place!!! Kram Sofy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback