EGO 2009 by Veckorevyn

Då jag inte orkade kånka på systermkameran fick det bli mobilkort, men däremot väntar jag på tjusiga foton att visa upp. Fortsättning följer...




Lång kö. Folk som gick förbi trodde kanske det var en uttagning till Top Model :-)



Tyra och jag, fasen vad vi ska festa ikväll i Norrköping. Tyra var uppe på scen och pratade om självförtroende.


Min rosa wrap och Tyra´s finger då hon ville gärna peta på den.


Idol-Robin sjöng.


Jag fick en manikyr gjord från Scratch Nails och lackades med färgen "Forever Fuschia".






Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar robin! dåligt snygg han är kanske ! :)

Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Åh robin är så himla snygg :D

Postat av: natalie

Oj, där är ju jag :p

Postat av: Tobias

Haha gud vad mycket folk!

Postat av: Angelicas Closet

Jag såg inte dig där igår. Synd!



Kram

Postat av: Ida

Spännande!

2009-04-26
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback