Nobody´s perfect

-"Är det ett ärr du har i pannan?"
- "Sluta sola, du har ju en stor rynka i pannan!"


Såna kommentarer är jag så himla trött på och jag kan svara med att det varken är ett ärr, ålderstecken eller en solskada jag har, utan det är helt enkelt ett veck som jag alltid haft - på samma sätt som vissa har en "stjärthaka" så har jag ett litet veck i pannan. Min mor har exakt samma lilla veck då det är ett genetiskt drag och vacker och söt är hon i alla fall!

Det finns väldigt mycket som man skulle vilja ändra på, man är ju aldrig nöjd oavsett och jag kan erkänna att jag kämpar fortfarande en hel del med självförtroendet när det gäller mitt utseende. Men ingen är perfekt och jag tänker inte låta sätta kniven i nyllet eller ta massa botoxsprutor hela livet för ett litet veck :-)


Något jag däremot saknar numera är mitt långa hår. Dessa bilder är tagna på ELLE galan i februari. Det är märkligt att man märker först NU då man har kortare hår hur jäkla långt man faktiskt hade! Så veck eller inget veck - jag är fin ändå! (för att vara 27 bast!).

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är jättesöt Kelly! :)



Tänkas att det där lilla "strecket" bara gör dig unik i mängden, på ett positivt sätt. Att det irriterar andra kan jag inte förstå, för det skulle vara som att fråga Isabella Löwengrip varför hennes näsa är lite bred eller Kenza Zouiten varför hennes läppar är så fylliga. Att vissa människor orkar lägga ned energi på att vara "hack-kycklingar"! Det kan jag inte förstå. Aldrig.



Själv har jag speciella "röda märken/prickar" över hela mig, som kallas något i stil med blodåders-spindlar. Jag har två rätt synliga i ansiktet, och när jag går runt osminkad till vardags så får jag ofta frågan varför jag ständigt har "finnar på samma ställen". Dum fråga säger jag då, och måste gång på gång be människor titta noga så de ser att det är som ytliga blodkärl som brustit ihop till en knut! Men icke berörs jag utav människors näsvishet, eftersom jag är stolt över att vara "lite mer" unik (ändock grymt vacker) än alla andra unga flickors vackra ansikten. :)



God natt Kelly!

2008-11-04
Postat av: Wysteriia

Herregud vad folk orkar lägga ner energi på konstiga saker!

2008-11-04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erika

Du är jättefin!



Jag har aldrig tänkt på att du har ett veck i pannan. Ibland tror jag att vissa människor sitter med förstoringsglas framför datorn för att hitta fel de kan anmärka på.

Postat av: Stephanie

Postat av: Stephanie

Kelly hjärtat, du är en vacker, unik och underbar tjej som strålar både från det inre och det yttre. Jag är glad att jag lärt känna dig, tjejen bakom bloggen, för du är så otoligt mycket mer än vad som syns här! Massa kramar

Postat av: Caroline

Jag tycker inte du behöver lägga till "för att vara 27", du är ju snygg oavsett!!! Och jag håller med föregående talare; jag har inte ens sett den så kallade rynkan.. Nädu. Du är fin så ta för allt i världen inte åt dig av alla dumma kommentarer..

2008-11-04
URL: http://swaye.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Bra där, stå på dig! Ingen kan vara perfekt, för vad betyder ordet perfekt egentligen? Vem bestämmer när någon är perfekt lixom. Kram på dig

2008-11-04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: erika

du är jätte fin skit i alla dom där töntiga kommentarerna <3

Postat av: Johanna

äh, jag ser inget veck. Letar man fel kanske man ser något men vem orkar göra det? Man är ju inte perfekt själv. Du ser skitbra ut.

Postat av: Petra

Har aldrig sett det vecket och ser det knappt nu heller ens när du sagt det. Du är grymt vacker! (Om jag själv lyckas se hälften så fräsch ut när jag är 27 så kommer jag att vara överlycklig.;)

2008-11-04
Postat av: Viktoria

Hallo.

Ditt veck syns inte, eller jag har inte sett det. Jag har ett födelsemärke i pannan.



Det är som en våtra, den sticker ut o är vell 5mm stor eller liten, men jag tänker aldrig på den, förutom när min pojkvänn påpekar det o säger att den är fin.



Nu har min dotter fått en likadan;-) min bror o mamma har oxå en, så vi är lixom märkta i familjen...

Men du är mycket finare i kort hår det såg så trasigt ut innan. så behåll det som det är nu.



Var glad för du är framgångsrik, o förhoppningsvis har ett liv du trivs med lycka till i framtiden o du har en superblogg!!!



Viktoria

2008-11-04
Postat av: Helen

...för att vara 27 bast! Skojar du med mig?? Känner du dig gammal? 27 är ju bara barnet. Det kommer du också att tycka om inte allt för många år. För du har väl inte gått på myten att 21 är bäst? Det är det inte...:)

2008-11-04
Postat av: Emma

Men.. det syns ju knappt?! Jag har aldrig lagt märke till det förut ens! Har folk verkligen inget bättre för sig? Jag tycker du är snygg iaf ;)

Postat av: Petra

Din klänning ur superläcker!

2008-11-04
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: sofia

Gaaaahh! är du 27? ärligt, du ser inte ut att vara en dag äldre än 22 :), jag har också ett veck i pannan, mellan mina ögon....det lilla vecket är jag, och utan den lilla personliga enheten skulle ju inte jag vara riktigt jag :)



kram

2008-11-04
Postat av: donnasandra

Ja du är verkligen vacker Kelly, och det är tråkigt att folk letar fel! Rynka, veck eller vad man än har gör personer med unika! Jag har djupa skrattrynkor vid sidan av munnen, som också är genetiska och det finns ingen anledning att botoxa sig oavsett. Naturligt ÄR vackert

2008-11-04
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Annica

Gud vilken snygg klänning du bar då!! :D

2008-11-04
Postat av: angelica

Såklart du är fin Kelly! =)

Postat av: Mariah N

Du är jättefin som du är,fattar inte att folk lägger

sin energi på att skriva såna kommentarer.

2008-11-04
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Angel

Att folk orkar,du är ju hur söt som helst.

2008-11-04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Du är så fin som du är. Jag har också ett veck, fast mitt sitter under näsan och det veckar sig fint när jag skrattar. Men det är väl härligt att vara unik.

2008-11-04
Postat av: HannahSthlm

Äsch..du är ju supersöt! Kram!

2008-11-04
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Malin

Du är jättefin!

2008-11-04
Postat av: Isadora

Gud så löjligt, alla ser vi ju olika ut. Det är ju det som gör oss till individer förutom alla egenskaper vi har!

Postat av: Anonym

Är du 27? Jag hade för mig att du var 28, trodde du skrev det förut. Men, det jag tänkte skriva var iaf att du är vacker som du är! =) Du ser absolut inte gammal ut, du ser ut som en 27-åring, vuxen och vacker och som jag sa, absolut inte gammal! :)

2008-11-04
Postat av: Bella

Du är superfin!

Töntigt det där med vecket, vem lägger märke till sånt egentligen.. ?

Jag har ett veck mellan mina ögonbryn och det har jag alltid haft, dessutom är jag 17 år.

Ta hand om dig, och bry dig inte om elaka kommentarer.

2008-11-04
URL: http://justbell.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du är vacker Kelly!!

2008-11-04
Postat av: chris

Din klänning är asgrym o de e du också bruden! ^^

2008-11-04
URL: http://ladychris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska ärligt säga att jag inte ens fattar vart vecket är? Du är vacker, det är huvudsaken att du vet det.

2008-11-04
Postat av: Charlotte

Vilken otroligt vacker klänning du bar på ELLE galan Kelly! Sedan måste jag även säga att jag aldrig har lagt märke till vecket och även nu när jag vet om det ser jag inget så det tycker jag inte det är något som du ska bry dig om :) Du ÄR vacker, med eller utan ett veck i pannan :)

2008-11-04
URL: http://charlotte3.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har läst din blogg läääänge och jag har ALDRIG ALDRIG ALDRIG ens märkt att du har ett "veck" i pannan... Jag tycker du är jättefin och har en bra blogg som muntrar upp mig iallafall..

2008-11-04
Postat av: Hanna

Jag tycker att alla är perfekta på sitt eget fina och speciella sätt! Jag kan inte fatta att någon sitter och skriver så om dig när dom inte känner dig. Du är ju söt och speciell som du. usch! Hoppas du inte tar åt dig! kram :)

Postat av: Anonym

Shit är du 27!!! jag trodde du var max 24 :o kram från en läsare :)

2008-11-04
Postat av: Helena

jättesnygg klänging?/tröja? vart har du köpt den? (:

Postat av: Nina

Att folk bara orkar...



Jag förstår vad du menar, saknar också mitt långa hår.



Ha en fin kväll.

2008-11-04
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Dee

Snacka om att folk har too much time on their hands haha. Jag har aldrig ens lagt märke till den. Och vem bryr sig liksom. Folk är roliga.

2008-11-04
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: ~ Sandra Söderberg ~

Orka att folk säger att du är ful bara för ett veck, Kelly, DU ÄGER OCH DU ÄR JÄTTEVACKER!

De som säger det är bara avis ;-)

2008-11-04
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag förstår inte hur människor kan bry sig om sånna småsaker och jag förstår ännu mindre hur människor kan orka ge negativa kommentarer. Har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls. Hur någon lyckas hitta en skavank på dig är helt obegripligt.

2008-11-04
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Lejla

att folk kan va så grymma ibland!

Postat av: Kikki

Där ser man .. Aldrig ens lagt märke till ditt veck förrän du nämnde det nu, dock är du fortfarande lika söt och vacker. Så de så!

2008-11-04
Postat av: Fia

Du har så rätt, ska man inte ha nån personlighet liksom? Helt sjukt att alla vill se likadana ut.

Postat av: Emelie

27, jag hade nog tippat på 37. Men snygg som tusan är du likt förbaskat!

2008-11-04
Postat av: Cornelia ♥

Du är helt underbart vacker! De som trycker ner andra är bara avundsjuka.

2008-11-04
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Sofia

Du är jätte gullig, Jag har aldrig lagt märke till något "veck" i din panna, Men nu när jag tittar noga ser jag det. Det är inte fult på något sätt. Du är en av dom snyggaste och finaste personerna jag har sett. Låt dig inte tryckas nerav någon dum komentar. Ha det så bra! <3

2008-11-05
Postat av: Stina

Du är en heting gumman ;p Som jag sagt tidigare - Du är en levande docka! I positiv bemärkelse. Puss&Kram Stina

2008-11-05
URL: http://stinalee.se
Postat av: circus em

jag tycker att du är sanslöst vacker & du blir bara vackrare när man märker att du har fötterna på jorden. jag har förresten ett veck över ögonbrynet, och det gillar jag för det är ju en del av mig!

2008-11-05
Postat av: circus em

jag tycker att du är sanslöst vacker & du blir bara vackrare när man märker att du har fötterna på jorden. jag har förresten ett veck över ögonbrynet, och det gillar jag för det är ju en del av mig!

2008-11-05
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det är bra! Stå på dig, Kelly! De som håller på och ger dig dumma kommentarer, de är bara osäkra på sig själva elr har för mkt fritid.

Postat av: Anonym

Skönt att höra att du står upp för dig själv! Vissa är bara dumma i huvudet helt enkelt!

2008-11-05
Postat av: Michelle

har du fått höra någongångatt du är sjukt lik hon som var med i beverly 90210 hills och förhäxad. hon med svart hår... kan inte namnet. Ni kunde varit systrar:D

Postat av: renee

hejsan, den rosa klänningen med svart mönster eller brodyr på magen..den e skit snygg, vart har du köpt den??? måste veta :D svara ngärna i min blogg!!

Postat av: erlandsdotter

du är jättesnygg och 27 är ingen ålder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback