Nyttig cola?

Idag var jag inbjuden till ett seminarium som handlade om hälsa och livstil. Berns terass bjöds det på sushi, provsmakning av Coca-Cola´s nya coladrycker med vitaminer och grönt thé samt goodiebags. Nutritionisten Anki Sundin pratade några minuter, men i brist på mikrofon samt musik som spelades högt, hörde man inte ett smack. Så jag kan inte direkt uppdatera er om några spektakulära tips.

Annars var det största fokuset på Coca-Cola dryckerna, men att de ska vara lite mer nyttigare än vanlig lightläsk tvivlar jag på.
 


I vimlet träffade jag söta och supertrevliga Anna och hennes kompis Malin. Roligt nog hade jag på mig mitt linne idag, designat av henne.



En biobiljett till Sex and the City filmen fanns också med, men eftersom jag har fått se den 2 ggr nu så tänker jag skänka bort den till en vän.


Kommentarer
Postat av: Angel

Så tråkigt att man missa det,men men.

2008-06-18
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Cicci

2008-06-18
URL: http://c
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härliga bilder. :)

Postat av: Cicci

Jag var också där och jag har lite svårt att tro att det skulle vara nyttigt på något sätt...! Men det var god mat och colan var också god :)!

Postat av: Anna

brukar normalt inte gilla sushi, men det där ser hur gott ut som helst! :D

Postat av: Camilla

Kul att allas ilägg handla om det idag

Postat av: vendela

haha nejmen vilka roliga. vad var det för speciellt med dom då ? :)

2008-06-18
URL: http://vendelala.blogg.se/
Postat av: Sweetheart

Om jag vore SATC-fan hade jag nog ångrat mig att jag inte gick, men nu var det väl mest colan som lockade mig ;)

2008-06-18
URL: http://graceful.blogg.ser
Postat av: dodo

Joo jag undrar om hur många Goodiebags du får per vecka eller denna veckan ? Skulle vara jätte intressant och att veta :) Och jag undrar om varför just du blir bjuden på sånt här .. Är det för att du ligger topp 50 på bloggkoll eller något. Skulle vara sååååå tacksam för svar och helst som kommentar i min blogg !

2008-06-18
URL: http://doodoos.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ska bli kul att testa dem där Coca-colorna sen när dem släpps för allmänheten. Fast som du skriver tvivlar jag också på att dem skulle vara nyttigare. Cola som cola.

Postat av: Malin

Hallå där! Det var ju jag som fotade er, det måste du skriva tycker jag! :)



Hej på dig, här är jag! ;)

Hoppas du hann till jobbet. ;)

Postat av: Bim HD

ja, helt klart... Man är helt fel och helt fel ute... ;) Man får aldrig veta om något och inget händer heller här så... äh... blir som jag skriver i bloggen...

Må så grankott...

Postat av: Anonym

Godmorogn...Det ser intresant ut med cola burkarna,,är det ute i butikerna nu eller,,,? är dem goda...? ha en skön dag...

2008-06-19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: catharina

mjadu nyttig cola.. tveksamt.. får väl testa sedan då ;)

Postat av: Williamstina

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback