Min jycke


Igår gick jag och söta Stephanie runt på Söder och kollade in massvis med secondhandbutiker. Jag fann inget, förutom en Dior vintage necessär, men jag hade inte direkt en tusenlapp på mig så jag fick låta den vara.

Däremot köpte jag en hundtidning vars innehåll var dedikerat till min framtida hund - en brun/vit Cavalier King Charles Spaniel. Likadan ras som jag är uppväxt med och som mina föräldrar har just nu (Fox). Man fick dessutom ett sött litet mjukisdjur i den rasen, se så snällt den sitter i min väska :-p

Bild lånad från Stephanie.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hade en liten cavalier förut =) gud vad jag saknar henne!

2008-07-12
URL: http://jessssiica.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Var tidningen något att ha? Funderade på att köpa den idag, men eftersom den var inplastad och det inte direkt stod nåt om vad den innehöll så blev jag tveksam. Vad blir det för färg den dagen du skaffar dig en egen Cavalier då? Jag ska para Berra i vinter med en black and tan-tik. Blir det nån B&T-tikvalp så får den flytta hem till oss :)

2008-07-12
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har en cavalier, blenheim, han är underbar!

vilken hundtidning var det?

2008-07-13
Postat av: KELLY SVARAR:

anonym: Dog Collection heter den och kostade 49 kr. Finns i ICA och Konsum affärer vad jag har sett :-)

2008-07-13
URL: http://www.kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback