Makeover

Det är dags att ta tag i utsidan lite, då jag som förkyld känner mig riktigt sunkig och ful, och måste muntras upp snarast! Det är vanligt att man lider av depression i början av året, och visst känns det lite deppigt nu när alla festligheter är över och det är huuur lång tid som helst tills våren kommer (förutom i butikerna). Önskar jag kunde sticka till solen nu och bara ligga och glassa på en fantastisk sandstrand istället, fast minus min förkylning då.

Så imorgon blir det testning utav min BUS spray, fixa naglarna med lite manikyr hemma och sen ska jag till frissan på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag har botat min vinterdepression genom att boka en resa till spanien i februari.. Skönt att få se solen lite iaf! Hoppas ditt humör blir bättre under kvällen! kram

Postat av: Line

Tycker du gör rätt i makeovern -att ha lite spa-dagar då&då gör underrverk för humöret & utseende;) man känner sig snygg, pigg & fräsch:) kan det bli mkt bättre?:P

Postat av: amanda

Snälla:

Ta FÖRE och EFTER bilder! =)
Sedan får du ju ta och recensera den också... hihi.

2008-01-08
Postat av: Madde

Hoppas du känenr dig bättre efter makeovern!! :)

Postat av: anna

är du JÄMT förkyld eller sjuk? stackare, borde kanske se över dina vanor..

2008-01-08
Postat av: KELLY SVARAR:

Jag var förkyld för ca 2 mån sen, det är jättemånga jag känner som är sjuka just nu så det är lätt att falla dit.

Postat av: Johanna

Ja, så jag är inte den enda som är små-deppig? ;). Nej usch! Det värsta är också att julen kom och gick. Fick aldrig riktigt ro att njuta känns det som! Ha en trevlig dag btw! :)

2008-01-08
URL: http://romanov.blogg.se
Postat av: Marieh

Låter härligt att unna sig en liten makeover.

2008-01-08
URL: http://marieh.blogg.se
Postat av: Angelica

krya på dig=)

2008-01-08
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Nathalie

kelly du hade rätt angående chaiteet från indiska; det är fantastiskt!! :) sitter med en stor kopp just nu :)

Postat av: Malin

Krya på Dig sötis!

Postat av: Anonym

Härligt med lite uppfriskanden du verkar va sjuk ofta du!

2008-01-08
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

usch då, krya på dig!

2008-01-08
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Kellys frissa?

Lite nyfiken har du nånsin haft brunt hår? Jag tror du skulle passa i guldbrunt hår för du försvinner lite tycker jag i det blonda då du är ganska blek. Har du det? =)

2008-01-08
Postat av: Mini

Ibland måste man få skämma bort sig själv. ;) Idag var jag på ansiktsbehandling och nu tänkte jag smörja in mig med brun utan sol faktiskt.

Postat av: KELLY SVARAR:

Kellys frissa: Jag är blek eftersom jag ej solat sen i somras,annars brukar jag ha färg. Jag har testat att ha brunt hår och då blev jag ännu blekare, speciellt eftersom mina ögon är ljusblåa. Blond är min färg och jag håller mig nog till det :-)

Postat av: Trondfanny

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback