Cancellations

Men åh vilken trist fredag, en vän som skulle hälsa på mig på jobbet idag är sjuk och min arbetskollega som skulle ut med mig på afterwork är också sjuk. Det blir lite change of plans idag alltså.

Fast iofs, det är ju faktiskt löning idag, och dessutom har vi fått in en stor espressomaskin på jobbet! - inte lika trist :-) Så nu sitter jag här och avnjuter en härlig latte med mycket skum!

Imorgon är det en fet stanrunda inplanerat och en fikastund med mamma. På kvällen är det party party, så det kanske är lika bra att vila upp sig hemma ikväll ändå.

Har fått en avi på posten, vad kan det vara??! Ingen aning, och sen har även beställningen från Cellbes anlänt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trist då med ändrade planer fast är det party imorn kan det ju va skönt med en mysig hemmakväll i dag:) Ha en trevlig dag och kväll, kram

Postat av: Rebecca

Vad jobbar du med?

2008-01-25
URL: http://bexs.se/wp
Postat av: KELLY SVARAR:

Rebecca: Jag jobbar med ekonomi och personal som byrådirektör/administrativ chef :-)

Postat av: Ellen

Hoppas du får en fin kväll ändå!

Postat av: Jennica

Jo jag vet, men jag förstår mig inte riktigt på den size guiden det var därför som ajg tänkte fråga dig (:

Postat av: Liza

Hoppas du får en mysig kväll! Själv ska jag också ta det lugnt och vila upp mig inför imorgon. Drömde världens dröm inatt, haha. Drömde att jag träffade dig i Malmö och att vi tog en fikade. Du pratade om din blogg och helt plötsligt tog du upp en gitarr och började spela och sjunga några låtar! Som grädde på moset var du skånsk.. hahaaa! Världens sjukaste dröm. Jag läser nog din blogg för mkt! Börjar bli galen! :P Kram!

2008-01-25
Postat av: KELLY SVARAR:

Liza: *haha* Gud vad roligt, och vilken störd dröm! Fick mig verkligen att skratta högt nu :-) Kram!

Postat av: Jenny

Men gumsi då :( *snyft* kissade ute i kylan en gång på J's land + att de va jeeevligt kalla golv i den där stugan, tror de va så de hände :( Men var på vårdcentralin häromdagen å fick antibiotikus så de e på bättringsvägen! pussssar

2008-01-25
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Lena

Byrådirektör/personaladmin, vilken konstig kombination:P När man hör ordet byrådirektör tänker man på en bossig o stor man, inte en blond modebloggare som heter Kelly! ;o) Måste vara lite kul o säga att man är byrådirektör på krogen.hahaha

2008-01-25
Postat av: KELLY SVARAR:

Lena: Haha, ja killar speciellt blir rätt paffa när jag säger vad jag jobbar som :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback