Äntligen fredag!

165121-2559

Vill passa på att önska er en trevlig helg i förväg, då det finns inga garantier att mitt internet kommer att fungera i  helgen, men vi kan alltid hålla tummarna och dessutom hälsar jag säkert på mina päron någon gång och använder deras.

Idag efter jobbet ska jag träffa min tvillingsjäl Jenny och det blir säkert Mocco som vi hamnar på. Jag ska dessutom hinna shoppa den rosa kuvertväskan på Bianco.

Jag bjuder på en bild av mina läckra och stora glasdiamanter (från STCKHM, Stockhome ).

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh tjusiga.

Postat av: Madeleine

va söta. ^^

2008-02-29
Postat av: Monika

Yes, diamonds are a girls best friend.:)

Om du har tid och lust så kan du kika in på min blogg. Webbutiken "Mood Bohemia" har just nu en tävling där man kan vinna en fin vårklänning i valfri färg.

Önskar dig en trevlig helg.

Postat av: nadja

va fina =)=)

2008-02-29
URL: http://rosalady.blogg.se
Postat av: Jennifer

hoppas du har en trevlig dag!

2008-02-29
URL: http://jenifers.blogg.se
Postat av: Hotness

We love the bling:-)

Postat av: Anna

vilken fin bild :) Ha en bra dag!

Postat av: momoiro-chan

Ha en fin helg, Kelly!
Takk for mye bra inspirasjon i bloggen din!

Postat av: Anonym

Hej Kelly!
Måste ju säga att du ligger under favoriter på min dator, det första jag gör är att gå in på din blogg å kika :-)

Hoppas du får en fin helg!
Kramar från
2 barnsmamma i Dalarna :-)

2008-02-29
Postat av: anna

ärketvilling,e inte det något negativt?

2008-02-29
Postat av: Klara

Hoppas att internet inte trasslar nu i helgen för dig!

2008-02-29
URL: http://lk414.blogg.se
Postat av: Katja

Bor ju inte i sthlm men har alltid letat efter sånna diamanter men inte hittat någonstans och nu visar du dem så bor man inte där och kan köpa : ( damn

får la skicka någon och köpa sen posta till mig.
tack för tipset iaf ! :D

2008-02-29
Postat av: Bilalvera

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

Postat av: Dianna Agron

Om du har tid och lust så kan du kika in på min blogg. Webbutiken "Mood Bohemia" har just nu en tävling där man kan vinna en fin vårklänning i valfri färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback